Draads support!

Teamviewer: Klik hier

Tel: +31 (0) 348 46 94 10 kies 4

Wij adviseren een Hosted telefonie oplossing indien uw organisatie wil bellen via het voordelige VoIP tarief zonder een eigen fysieke centrale.

Ons advies
Wij adviseren een Hosted telefonie oplossing indien uw organisatie wil bellen via het voordelige VoIP tarief zonder een eigen fysieke centrale. Hosted oplossingen zijn zeer geschikt voor kleine bedrijven en/of vestigingen die basis telefonie functionaliteit behoeven.

Hosted telefonie oplossing
In dit geval maakt uw organisatie gebruik van een centraal VoIP netwerk. Het is dan niet nodig om een eigen VoIP telefooncentrale op locatie te plaatsen en u hoeft alleen te investeren in de VoIP telefoontoestellen.

Betrouwbaarheid

Het systeem wordt 24/7 beheerd en gemonitord door telecom professionals. Alle systemen zijn meervoudig uitgevoerd om te zorgen voor maximale beschikbaarheid. Van data en telefonieconfiguraties wordt periodiek een veiligheidskopie gemaakt.

Flexibiliteit
Flexibiliteit speelt een belangrijke rol bij de keuze voor deze optie. Men betaalt maandelijks voor de diensten die worden afgenomen. Er kan gemakkelijk worden geschaald en, indien nodig, worden opgezegd. Onderhoud, back-ups en dure servicecontracten behoren met deze virtuele telefooncentrale tot de verleden tijd.

Geen eigen telefooncentrale meer nodig!
Indien u kiest voor en Hosted telefonie oplossing is er geen telefooncentrale nodig op locatie. Deze centrale zal virtueel in een datacenter worden toegepast. Dit zorgt voor het niet hoeven te investeren in een telefooncentrale. Ook installatie, onderhoud en verbruikskosten (energie) zijn bij een hosted telefonie oplossing niet aanwezig. 

gntel   giga   Yealink VOIP

Voordelen van VoIP

  • Onbeperkt bellen – tegen vaste lage kosten

Het grootste voordeel van internetbellen is het aantrekkelijke kostenplaatje.
– Tot wel 30% voordeliger nationaal bellen
– Tot wel 70% voordeliger internationaal bellen

  • Bel gratis met je collega’s – overal ter wereld!

Een VoIP netwerk kent geen landsgrenzen. Omdat het telefoonverkeer via internet verloopt, kun je medewerkers overal ter wereld aansluiten op de VoIP telefooncentrale. Collega’s in Tokio of Timboektoe? Via een VoIP netwerk bel je gratis naar alle aangesloten nummers.

  • Met VoIP ben je nooit meer ‘in gesprek’

VoIP bellen maakt het mogelijk om een wachtrijfunctie in te stellen. De wachtrijfunctie voorkomt dat een beller een ingesprektoon krijgt als de lijn bezet is. 

  • Direct de juiste contactpersoon aan de lijn

Met een VoIP telefooncentrale is het mogelijk om de beller via een keuzemenu naar de juiste medewerker te loodsen. Met een slim ingesteld keuzemenu heb je dus geen telefoniste meer nodig.

  • Altijd bellen vanaf je vaste nummer, ook onderweg

Bellen met een vast nummer geeft als bedrijf een professionelere uitstraling. Je kunt je smartphone gebruiken om vanaf een vast nummer te bellen. Ideaal als je veel onderweg bent. En het mooie is, het werkt ook andersom; telefoontjes naar je vaste nummer kun je eenvoudig ontvangen op je mobiel.

  • Gebruik elke telefoon met Free Seating

Hebben medewerkers geen vaste werkplek, maar is het wel handig als iedereen een eigen telefoonnummer heeft? Dan is Free Seating de ideale oplossing. Free Seating maakt het mogelijk om op ieder telefoontoestel binnen het VoIP-netwerk in te loggen met je eigen telefoonnummer.

  • Al het zakelijke belverkeer live volgen

Hoeveel telefoongesprekken voeren je medewerkers? Op welke tijdstippen? Welke gesprekken zijn opgenomen? En wat is het aantal  inkomende gesprekken in de afgelopen maand? Met VoIP-telefonie kun je eenvoudig beschikken over online rapportages die inzicht geven in al je zakelijke belverkeer.

  • Mogelijkheid om in een keer een groep toestellen te bellen

Een mooie optie van VoIP-bellen is de mogelijkheid om in één keer een groep toestellen te bellen. Dat kan met een oproepsysteem dat eenvoudig is toe te voegen.